Umowa na zastępstwo
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie środków finansowych dla Spółki, w szczególności poprzez realizację indywidualnych i zespołowych planów sprzedaży dotyczących wynajmu powierzchni Centrum Muzyki w Krakowie (CM), Centrum Kongresowego ICE Kraków (ICE) oraz innych nieruchomości należących do Spółki i/lub przez nią zarządzanych
Udział w opracowywaniu krótko i długo terminowych planów wynajmu powierzchni CM, ICE oraz innych nieruchomości Spółki, a także dostosowywanie strategii wynajmu na podstawie dokonanego wcześniej rozpoznania rynku
Bieżące monitorowanie skuteczności działań marketingowych oraz sprzedażowych podejmowanych przez Spółkę, tworzenie analiz, raportów i sprawozdań na podstawie przeprowadzonych obserwacji oraz dostosowywanie działań Spółki w celu osiągnięcia lepszych wyników
Nieustanne poszukiwanie możliwości nawiązania współpracy z nowymi klientami, w tym z klientami kluczowymi poprzez prowadzenie skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych, opartych na dokładnej analizie aktualnej sytuacji na rynku nieruchomości oraz usług, bieżących trendów oraz potrzeb potencjalnych klientów
Bieżąca obsługa klientów poprzez negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie umów, ich realizację oraz rozliczanie
Organizacja spotkań z klientami, partnerami oraz przedstawicielami branż kluczowych dla działalności Spółki, w szczególności CM oraz ICE Kraków
Poszukiwanie możliwości rozszerzenia bazy kontaktów biznesowych
Przygotowywanie umów, aneksów, porozumień i innych dokumentów dotyczących najmu, we współpracy z Biurem Prawnym, Biurem Finansowym, w tym prowadzenie i aktualizacja rejestru umów najmu, dokumentów sprzedaży itp.
Monit zobowiązań finansowych najemców
Promocja CM, ICE Kraków oraz innych projektów prowadzonych przez Spółkę w kraju oraz za granicą, między innymi poprzez udział w krajowych i zagranicznych targach turystyki biznesowej, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki wśród obecnych oraz potencjalnych klientów, a także podejmowanie działań zgodnych z ideą CSR oraz ESG
Kontrola zamówień o świadczenie usług marketingowych w zakresie progów stosowania PZP w ramach prowadzonych spraw
Ścisła współpraca z innymi Działami Spółki, w tym m.in. Działem Finansowo-Księgowym w zakresie m.in. bieżącej informacji nt. realizacji umów najmu ( obieg dokumentów, płatności, dokumenty sprzedaży itd.) oraz Działem Komunikacji Społecznej i Kreatywności
Współpraca z odpowiednim Biurem ARMK w zakresie koordynowania procesów najmu oraz komercjalizacji nieruchomości
Reprezentacja Spółki przed kontrahentami
Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami w zakresie najmu nieruchomości ARMK
Weryfikacja powierzchni użytkowej nieruchomości ARMK przeznaczonych do najmu
Przygotowywanie ogłoszeń dotyczących przetargów na najem nieruchomości ARMK oraz realizacja zadań wynikających z ich ogłoszenia i rozstrzygnięcia
Prowadzenie procesów komercjalizacji CM, ICE oraz innych nieruchomości należących do Spółki i/lub nieruchomości zarządzanych przez Spółkę
Inne czynności zlecone przez przełożonych
Gospodarowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami prawa, w sposób celowy, efektywny i oszczędny
Reprezentowanie Biura/Działu w stosunku do innych Biur/Działów Spółki oraz w ramach przyznanych uprawnień wobec podmiotów lub instytucji zewnętrznych
Współpraca z innymi Biurami/Działami Spółki w ramach realizacji celów działalności Spółki
Realizacja wszystkich innych obowiązków wynikających z wewnętrznych regulacji obowiązujących w Spółce
Realizacja innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki
Nasze wymagania
- doświadczenie w zakresie pracy w przemyśle spotkań
- doświadczenie w sprzedaży
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem i marketingiem finansami, sprzedażą lub turystyką biznesową
- znajomość branży, w szczególności znajomości technik sprzedaży i marketingu
- umiejętność pisania i redakcji tekstów, w tym ofert sprzedażowych
- wiedza z zakresu zarządzania projektami
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- umiejętność nadawania priorytetów poszczególnym zadaniom i prowadzenia wielozadaniowych projektów
- umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office
- podstawowa znajomość programów do obróbki graficznej (Photoshop, Canva, Lightroom lub podobne)
- znajomość podstawowych zasad planowania i prowadzenia komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn itp.)
Co oferujemy:
- Praca w doświadczonym i dynamicznym Zespole będącym częścią spółki miejskiej realizującej kluczowe projekty wspierające zrównoważony rozwój Krakowa oraz lokalnej społeczności. Praca na rzecz Spółki świadczona jest w siedzibie Spółki przy ul. Marii Konopnickiej 17 w Krakowie (Centrum Kongresowe ICE Kraków), jak również w innych miejscach prowadzenia działalności Spółki, do których należą lokalizacje pod adresem: Kraków, ul. Kopernika 19 oraz Kraków ul. Piastowska 16,18,20 (Krakowskie Centrum Muzyki)
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
Zapraszamy do składania CV na naszego maila: office@icekrakow.pl